torek, 14. september 2010

Urbana tisa

Današnji dan je bil namenjen za oblikovanje tise. Ta tisa je jena tistih, ki sem jih izkopal na bencinski črpalki in je zato urbani jamadori. Imam jo od pomladi 2009, se pravi slabi dve leti. Letos spomladi mi je odlično odgnala in zato sem se odločil, da mora biti letos oblikovana.

Takšno sem dobil spomladi 2009.


Shari tik nad koreninskim vratom je zares izjemen. Takšnega je težko najti celo na jamadorijih iz hribov. Drevesu daje še dodaten videz starosti.


Spomladi sem vse odvečne veje, katere sem vedel, da jih ne bom potreboval, olupil in spremenil v jine.


Danes sem tisi sprva odstranil večino starejših iglic zaradi lažjega žičenja.


Po tem je prišla na vrsto obdelovanje suhega lesa.




Na koncu pa seveda še žičenje in oblikovanje. Spodaj si pa lahko pogledate še sedajšnji videz. Spomladi jo bom presadil v prvo bonsaj posodo, ki pa po vsej verjetosti ne bo še končna.


Prijeten bonsajističen dan sem zaključil s kavico in prijetno debato pri predsedniku SBK Tomažu Kovšci v Ljubljani.

Ni komentarjev: