sobota, 4. september 2010

Jamadori ruševje

Danes bi vam rad predstavil jamadori ruševje, ki je eden mojih prvih boljših jamadorijev. Izkopan je bil leta 2008 v okoliškem hribovju.




Po enoletnem počitku, ko sem bil že prepričan, da je drevo preživelo, sem porezal vse iglice, starejše od enega leta. Namen tega je bilo, da so imeli novi poganjki več svetlobe.


Te dni sem se pa na podlagi zdravja drevesa lotil prvega resnega oblikovanja. Moja prva naloga je bilo oblikovanje suhega lesa.





In po tem seveda še oblikovanje krošnje. Nanašanje rafije, gumijastega traku, žice...
Tu je sedaj izgled bora po oblikovanju. Spomladi gre pa še v pravo posodo.



2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Čestitam, nice job! In vedno več tvojih dreves mi postaja všeč;)

Nik Rozman pravi ...

Hvala lepa Anonimni

Tudi več in več lepših draves bo za videti ;)

Nik