torek, 20. april 2010

Klek z eno 'vejo'

Danes bi vam rad predstavil moj klek - thuja smargd. Dobil sem ga leta 2006 v drevesnici blizu doma. Prav nič poseben material. Navadno raščeno drevo.


Takoj, ko sem ga dobil, sem ga skrajšal z 2,5m na dober meter.


Naslednji korak je bil storjen poleti 2007, ko sem ustvaril nekaj šarija in podrobno izbral veje, katere bodo ključne v nadaljnem razvoju. Ostale sem vse porezal.


'Žal' se ni vse izško kot bi se moralo in so se posušile vse veje, razen ene. Kasneje, ko sem obdelal posušeno deblo, sem ugotovil, da bo ta oblika celo boljša od prvotne, zakar se moram zahvaliti materi naravi za pomoč. To je bilo 2008.


Naslednje leto - 2009 - sem ga presadil v to vrhunsko japonsko posodo, ki je verjetno tudi že končna in z nekaj pomoči mojstra Enrica Savivija dodelal mrtvi les.


Nato sem ga čez celo leto pustil prosto rasti, da bi pridobil čimveč vej na razpolago pri prihajajočem oblikovanju krošnje.


Letos (2010) pa je končno napočil čas, da ga oblikujem. Glavni problem pri oblikovanju je predstavljalo deblo (nekoč veja), saj ni bilo dovolj zakrivljeno.
Ker nisem želel reskirati da bi ga zlomil, sem se odločil za drugačno metodo. Najprej sem del debla, katerega sem nameraval kriviti, izdolbel. Nato sem vstavil nekaj debelejše žice za oporo, ter obvil z rafijo in plastičnim trakom.
Sledilo je še žičenje in oblikovanje krošnje.



In sedaj vam lahko še ponosno predstavim končni izdelek, na katerega sem čakal skoraj pet let. Ko se še zgosti krošnja, bo to prav zmagovalno drevo.

1 komentar:

Andrej Jeznik pravi ...

odlicno. svaka cast :)