nedelja, 12. julij 2009

Obdelava mrtvega lesa

Čeprav se je sezona obrezovanja in žičenja že nekaj časa nazaj končala, pa se je glavna sezona za obdelovanje suhega lesa ravno dobro začela. Zanimivo je, da je ravno poletje najbolj primeren čas za takšna opravila.

Najprej sem se lotil rdečega bora. Obdelati sem moral dva štrclja, ki sta ostala od dveh odrezanih vel in zelo grdo bulo sredi debla.



Obdelana bula.

Obdelan štrcel.


Kot drugega sem se lotil macesna, na katerem sem ustvaril kar precejšen jin.
Neverjetno. Še po več kot enem letu je bil les še vedno svež.
Drugi del : obdelava z ognjem.
pred in po
Dokončati pa sem moral tudi jine in shari na tisi, katero sem imel na delavnici z E. Savinijem.



Za konec pa še vse premazati z apnenim žveplom.


Večino dega suhega lesa bom moral obdelati ponovno pokakšnem mesecu, ko se popolno posuši, saj je tako obdelava lažja. Dodati moram še kar nekaj detajlov.

Ni komentarjev: