ponedeljek, 5. maj 2008

EBA - Dunaj



Tako, pa se le javljam. Zelo mi je žal, da sem napisal poročilo šele po enem tednu, vendar sem bil zelo zaseden.
Na Dunaju je bilo super! Kdor je bil tam, ve zakaj. Videti je bilo veliko naj evropskih dreves, mojstrov bonsaja v akciji in pa seveda tekmovanje novih talentov - NTC, kjer sem sodeloval tudi jaz (zastopal sem Slovenski bonsaj klub - SBK) in je vsako leto zelo popularno.
Na pot smo se z nekaj kolegi iz SBK-ja odpravili že v petek dopoldne, saj smo morali dostaviti drevesa za razstavo. V soboto je potekalo NTC, v nedeljo pa demonstracije priznanih mojstrov: Adriano Bonnini (ITA), Walter Pall (GER), Vaclav Novak (CZH) in Marc Noelanders (BEL). Domov smo se vrnili pozno v nedeljo zvečer, zadovoljni in polni novih vtisov in inspiracij.

naša drevesa


slovenska tokonoma


Pall in Putz


jaz na NTC - začetek


NTC - vmes


NTC - skoraj gotovo


Angel - naj evropsko drevo leta 08 (lastnik: Marc Noelanders)


nekaj razstavljenih dreves:






demonstracije:
Pall in Bonnini


Vaclav Novak s pomočnikom


Marc Noelanders


končni izdelek belgijca nam je dal misliti :)


predsednik salzburškega bonsaj kluba Michael Klement in Noelanders


predsednik EBA Reg Bolton (levo) in predsednik avstrijske bonsaj zveze Detlef Mosler (desno)




veliko dreves je bilo tudi naprodaj


in posod tudi

Ni komentarjev: